5 Farklı Sonbahar Kombinleri

5 Farklı Sonbahar Kombinleri


 Merhaba öncelikle tam 1 yıl sonra tekrar sizinleyim. Biliyorum çok uzun bir ara fakat okuldu,sınavdı,stres vs. bu yüzden içerik üretemedim ilgilenemedim.Ama bugün hem kadınlar hem de erkekler için 5 farklı sonbahar kombinlerini sizinle paylaşacağım bulabildiğim ürünlerin benzerlerinin linkini koymaya çalışacağım.
Hepimizin de bildiğini gibi kaşe kaban tarihin hiç eskitemediği kadın veya erkeğin tercih etmesi gereken bir dış giyimdir.İster klasik ister spor giyimin üzerine kullanımı kolaydır.










Bu bomber ceketleri eğer cool bir görüntü yaratmak istiyorsanız sonbahar ve kış ayında kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim.
Haki yeşili ve siyahını kullanırsanız eğer ceketi  öne çıkarmış olursunuz.




Deri ceketler daima spor outfitlerin vazgeçilmezidir. Öylesine bir deri ceket kalıbı değil de biker deri ceketler göze daha hoş geliyor.






 Siyah Çizgili Oduncu Gömlek :









Sarı Kapşonlu Sweatshirt :




















Hafif rüzgarlı havalarda kullanılması gerekilen kombinlerden biri de çorap çizme ve elbise kombinidir.

Gri Oversize Kaban 



Oversize sweatshirt ve deri tayt kombini için ; 




Dökümlü ve büyük örgülü kazaklar bu sene çok moda olduğu gibi ince örgülü kazaklar da aynı şekilde çok tarz durmaktadır.



Siyah Aksesuar Detaylı Yüksek Bel Jean :
Diyelim ki okula veya spora gidiyorsunuz. Ama çokta uğraşılmış görüntü yaratmak istemiyorsunuz. Deri ceket ve bir sweatshirtle bu durumu kurtarabiliriz. Linklerini aşağıya bırakıyorum ;







Peluş ceketler tarzınıza hem hava hem de şirinlik katacaktır. Ama doğru şekilde kombinlendiğinde, mesela soldaki görseldeki gibi iç kombini sade tutup üzerine yoğun peluşlu ceketle tamamlayabilirsiniz. 

Kiremit Rengi Peluş Ceket:






Benim önerilerim bu kadardı. Umarım işinize yarayacak bilgiler vardır. Bir sonraki yayınımda görüşmek üzere. 💖💜



Yorumlar

  1. Harika kombinler keşke bunlarla sokakta gezebilsek. Zevklerine ve yazina bayildim. Devamini bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kış Stili ve Instagram Poz Önerileri

Instagram Hesaplarınız İçin Tema Fikirleri